2009. február 23., hétfő

Ajándék Anitának



Amikor pár hónapja egyik scraptársunk Mesi elmesélte, hogy barátnőjének csontig kiégett a lakása, hihetetlen mennyiségű segitség érkezett, nagyon sokan felajánlottak valami saját maguk által készitett kiegészitőt, amivel barátságosabbá tudja tenni a lakását felújitás után.


Én arra gondoltam, hogy jól jönne egy konyhafalra akasztható jegyzettömb, egy naptárral. Pár napja láttam, hogy Timcsoca egy vendégüdvözlő táblácskát készitett vintázs stilusban, igy megpróbáltam valami hasonlót késziteni, hogy passzoljanak egymáshoz. Hát ilyen lett.





Így néz ki a tábla, mérete A4-es, a notesz és a naptár cserélhető, hátul két képakasztóval lehet rögziteni a falra. A keret eredetileg fekete, lefestettem fehér akrillal, megsmirgliztem, rámentem barna antik festékkel, és azt is visszacsiszoltam egy kicsit, így jó régi, kopottnak néz ki.




Ha nem tetszik neki ez a vintázs stílus, két pillanat alatt lekaphatja a képet, alatta egy modern kerámiacsempe van.

Nincsenek megjegyzések: