2009. november 3., kedd

Scrapbook napok - HÉTFŐ

Dani alig múlt 1 éves ezen a nyáron, de semmiféle italosüveg nem volt tőle biztonságban. Az egész nyarat a Balatonon töltöttük Juditékkal, Karcsiékkal. Buliztunk a parton, névnapoztunk, és Dani négykézláb kúszva letámadta a véletlenül fűben hagyott üvegeket.
A második feladat Timcsoca egy vázlatára oldalt késziteni. (Ezt a szöveget irtam mellé.)
Tegnap, amikor a karácsonyi képet kerestem, rátaláltam erre a régi fotóra, amikor még csak négyen voltunk.Rájöttem, hogy azért nem találtam régi karácsonyi képeket, mert akkoriban olyan gépünk volt, amin nem volt vaku, és karácsony este ritkán süt a nap.
Timcso vázlatára könnyű volt dolgozni. Köszönöm, hogy megcsinálhattam!
A hullámkarton alapot lefestettem barnára, rá batikolt papír. Világoszöld virágokat válogattam a kép alá. Tortapapír cikkekből készitettem a sarkokat.


Nincsenek megjegyzések: