2009. november 3., kedd

Scrapbook napok - KEDD

Ma először Franci feladatának álltam neki, címe : Valami más! Elővettem egy natúr fadobozt, kivülről lefestettem, a tetejére kinyomtattam egy családi montázst, ráragasztottam, körbe fátyolleveleket szabtam úgy, hogy kicsit a fotót is takarja.

És ugye nem baj, ha beneveztem vele a The Corrosive Challenge és a Stamp Something kihívásaira.

A doboz oldalát csomagolópapirral beboritottam, ragasztottam, miután megszáradt a széleket csiszoltam, krétáztam. A papírt is megsmirgliztem egy kicsit, így egész jó kopott hatása lett. Dekupázs-lakkal az egészet háromszor lekentem, utána rézvereteket ragasztottam rá.
Holnap még lekenem egy réteg bútorlakkal, és akkor teljesen egysíkban lesz az egész.




A második feladat Didó ötlete alapján, téli fotó-nyári készlettel.
Ezt a több, mint 30 éves fotót vettem elő, Gergőnek talán az első szánkózása, Dóri meg élvezi, hogy most ő a nagytesó, aki húzza a kicsit

Nincsenek megjegyzések: