2010. március 31., szerda

Distress

Aki komolyabban foglalkozik a scrapbookkal, és ismeri a szakkifejezéseket, az biztos jobban tudja ennek a szónak a jelentését. Én, angoltudás híján a google-translate-re hagyatkozom, ami ezt írja: nélkülözés, szorongás, veszély, szomorúság, lehangoltság. De amikor scrappes társaim ilyen oldalait nézegetem, a fentieknek a nyomát sem találom.

Ez az oldal a Simon Says Challenge kihivására készült, ahol egyetlen feltétel volt, a distress technika. Remélem nem értettem félre, és megfelel a kihívásnak.

A Sweet Stampin Challenge e heti kihívása egy vázlat, amit ugyan megforditottam, de igyekeztem a lényegét megtartani.

A hullámkartonra egy sötétbarna csomagolópapirt ragasztottam, arra varrtam egy tapétadarabot, amit előtte körbeégettem. A fotót még előhívás előtt digitálisan megöregitettem, majd -eszköz hiányában- egy faráspollyal körbereszeltem.


Fa "D"betű közepébe egy fa kismadár.
Megpróbáltam visszafogott színű kellékeket használni. A papír antik rózsát sniccerrel kettévágtam, és egy kis csipke, buxus-ág, és csillagánizs társaságában ragasztottam a kép köré.

Ja, és két kis fa-pillangó is felszállt az oldalra.
Remélem elég stresszes lett!

8 megjegyzés:

Marcsi írta...

A faráspoly is eszköz:) Nem kell kimondottan scrap-cuccnak lennie, hogy működjön :) Nagyon szép lett, annyi minden nézegetnivaló van rajta!

Queen La Rubba írta...

This is a really neat card! It is very creative! There are so many wonderful lil' accents! Just amazing! Thank you for joining us for this weeks "Sweet Stampin" challenge! I look forward to seeing more of your incredibly gorgeous crafty works in the future!
HUGS
Rach ~ Queen La Rubba
If you have not already entered, I invite you to hop on over and entering my candy give away!!

Faye írta...

I love this project, totally amazing. Thanks for playing at Sweet Stampin. x

Unknown írta...

Wow this is really quite something!
The arrangement of embellishments is stunning and so is the stitching and the wooden butterfly.
thank you so much for joining us this week at Sweet Stampin, i hope to see you again soon
love emma xxx

Tittina írta...

Gyonyoruuu :)

Unknown írta...

Wow Kalri ez szuper. Elnezest, hogy nem jartam erre tul sokat az utobbi 2 honapban, de annyira elfoglalt/betegek s otthon is voltam a gyerekekkel, hogy blog-lasra nem sok idom/energiam maradt. Ez a scrapbook egyszereun gyonyoru. Egyszeru kelekkel csodat muvelsz.
Ja egyebkent szamomra a distress a szeretett Tim Holtz tintaimat(nem jutt eszembe jobb szo az ink pad-re szegyelem is magam erte) jelenti. Meg a nyomdaim kifestesere is hasznalom. Szuper termek.
puszi
Ildiko

Margreet írta...

fantastic card.......thanks for joining Sweet Stampin
xxx Margreet

debby4000 írta...

WOW this is stunning.
Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
luv
Debby