2009. január 24., szombat

PRÁGAI SÖRTÚRA 1.

Végre elkészültem! Apa épp most közölte velem, hogy reméli ezentúl csak digitális SB-t fogok csinálni, mivel a lakás szinte minden pontján van valamilyen elem, amit az album készitése során széthagytam. Minden elismerésem azoknak, akik olyan gyönyörű hagyományos oldalakat meg albumokat csinálnak, amibe még csipkék, meg gombok, gyöngyök és egyéb kiegészitők is vannak. Nem is értem, hogy tudjátok ezeket átlátni egyáltalán. Hát még rendben tartani!

Szóval kész lett ez a kis bénaság. Most néztem meg Éva és Sipike köralbumjait, hát bizony az enyém meg sem közeliti az övékét. De legalább megpróbáltam.

A történet pedig a következő: 1989-ben jelent meg a könyv, Polgár-Simkó: Prágai sörkalauz,1995-ben lányunk a kezünkbe nyomta,hogy most pedig menjetek Prágába. A Cseh Kultúra Házában /nem tudom van-e még ilyen/ ajánlottak olcsó, kollégiumi szállást, az Egyetemi-városban, ami Prága fölött egy hegyen van, de villamos is meg busz is visz oda. Siklóval is fel lehetett menni a Csillagvizsgálóig, és egy gyönyörű rózsakerten keresztül jutottunk a szállásunkra. Onnan a rózsás kép.

Egyszóval sikerült feltérképezni a prágai sörözőket, mindenhol egy söralátét hátuljára irtuk a véleményünket, és az osztályzatot amit adtunk a helynek. Utólag végignézve sokat nevetünk, mert pld. ilyen bejegyzések vannak:

"SMÍCHOVSKY SKLÍPEK" (Kacagó Mókus)- 1995.07.07.18.40 - 2 korsó barnasör: 25 korona,
Sör jó, knédli elfogyott, éhesek maradtunk, a pincérnő lába szőrös = 3alá

Szóval jó móka volt, Prága csodálatos város, aki még nem látta, feltétlenül nézze meg! Remélem sikerült kedvet csinálnom hozzá!

Nincsenek megjegyzések: