2009. március 28., szombat

Pitypangok

Lehet, hogy elkaptam a többiektől a HS-fertőzést? (Most találtam ki: Hagyományos Scrap) Tegnap Apa úgy döntött, hogy lemegy Szárszóra ásni egy kicsit. Alig vártam,hogy eltűzzön, előszedtem a rengeteg apróságot, amit gondoltam, hogy kell egy hagyományos oldal elkészitéséhez, amikor már tele volt a konyhaasztal, a konyhapult, az összes szék, na akkor estem kétségbe, hogy nincs is itt semmi, amiből egy jó kis oldalt össze lehetne hozni. Aztán valahogy mégis ez lett belőle.
A képen Dani van 1993.tavaszán, amikor a házunk előtt tele volt minden pitypanggal. Volt egy kis sárga dzsekije, olyan aranyos kis törpe volt, örülök, hogy egy csomó képet csináltam róla.


Gondoltam, hogy összehasonlitás miatt megcsinálom ugyanazt a képet digitálisban is. Háááááááááááát, szakértő szkreppes társaim egyértelmüen a hagyományosra szavaztak.



Egy-két képet rátettem a Creatiwings Design Wonderland papirjára, azt hiszem elég tavaszi hangulata lett.






















2 megjegyzés:

Christine írta...

Kedves Klári szeretnélek meghívni egy játékra, a blogomon megtalálod a részleteket. ;-)

salsera írta...

Kedves Klári,

én nem hiszem el, h ez az első HS-ed!!! annyira jóóó lett!!!:)
egyébként én is most próbálkozom a HS-sel, és valahogy ugyanezt szoktam érezni, miután szétpakoltam!!!:)