2009. június 25., csütörtök

MIKKA-ALBUM




Már elég régen elhatároztam, hogy készitek egy albumot családunk kedvencéről. Nagy munka volt a 15 év alatt összegyűlt többszáz fotó közül kiválogatni azt a párat, amit erre a 18 oldalra összezsúfoltam.

A4-es méretű kartonokra párosával ragasztottam azonos alapokat mindenféle papirokból. A fotókat, hogy egységesek legyenek körbecsiszoltam, a kommentárokat barna csomagolópapirra irtam. Az album elején a betűket és a virágcserepet parafa lapból vágtam ki.


Remélem, aki elolvassa ezeket az oldalakat annak számára nyilvánvalóvá válik, hogy mennyire lehet szeretni egy ilyen kis teremtményt. (Szándékosan nem állatot írtam)

Így néz ki az összefűzött album.



Ezek páros oldalak, de külön teszem fel, hogy olvasható legyen a szöveg.















4 megjegyzés:

Merika írta...

Klári, fantasztikus jópofa a cicád!(Én is nagy cica rajongó vagyok)És szuper lett az albumod, de ennyi oldal!!!!!Nagy munka volt gondolom!Gratula!

Secima írta...

Én is gratulálok az albumhoz! Érdemes volt elkészíteni, nagyon sok emléket sikerült összegyűjtened és a cicus tényleg megérdemelte, hogy albumba foglalt. :)))

Timcso írta...

Nagyon klassz lett az album!! Édes a cirmi! Biztosan nagyon sokat dolgoztál vele, de megérte, mert az eredmény fantasztikus!
Látogass el a blogomra, vár ott téged valami!:)

Eszter(beszteri) írta...

Micsoda album! Biztos hatalmas munka volt, de megérte! És nekem a szőrös farok is tetszett... :O