2009. június 15., hétfő

Nagymama








Simon rózsaszín-barna kihívására készitettem ezt az oldalt a nagymamámról. Kartonlapot bevontam barna batikpapírral, a fotót ráragasztottam egy hullámkartonra, alá rózsaszin batikpapirt ragasztottam. Használtam még rózsaszin selyemvirágot, harisnyalepkét, sodrott papirzsinórt, virágkötöző szalagot, rózsaszin műanyag"kristályokat", és (azt hiszem) fácántollat.





Ő Mészáros Teréz, az én anyai nagymamám, aki cselédlányként dolgozott Pesten, és emellett az I.világháború alatt önkéntes ápolónő is volt. Ezt az utólag nagyon amatőr módon szinezett fotót (különös tekintettel az utólag odabiggyesztett gyűrűre és nyakláncra) egy székesfővárosi fényképészmester készitette. Egyébként ha jól belegondolok, lehet,hogy ez egy kezdetleges scrapbook?




A feliratot kinyomtattam, de túl fehérnek találtam az alapot, ezért egy kis tömény kávéval bebarnitottam, ami feloldotta a festéket, igy egy kicsit csúnyácska lett. A betűket középen üvegkontúrral kihúztam.





Ezt az indát szorosan összecsavart csomagolópapirból csináltam.






























4 megjegyzés:

ilgya írta...

Ez nagyon szép lett! Már akkor érdekelte az embereket a scrap,csak nem nevesítették....

Mephisto írta...

Wow, what a stunning Work.
Thanks for joining in the SimonSaysChallenge this week.

Domi

Timcso írta...

Fantasztikus oldalt készítettél ismét Klári!! Imádom ezt is!

Köszönöm, hogy részt veszel a kihívásban!:)

Ann-Katrin írta...

Wow, love your work. Beautiful layout. Love the old picture and all the adornment. Thank you for sharing.