2009. október 28., szerda

Szüret anno

Timcsoca kihívására készítettem, ebből a 42 évvel ezelőtti fotóból.

A kép története a következő. Mi akkor már két éve jártunk a párommal, de a tágabb család csak ezen a szüreti hétvégén ismerte meg őt. Volt is nagy cukkolás, a nagynénik, nagybácsik, unokatestvérek, mind azt lesték, hogy bírja majd el ez a vézna pesti fiú a nehéz puttonyt. De végül állta a sarat, és befogadta a család.
Még a nagymamám is cinkosan odamosolygott rám a szőlőtőkék közül.
Kétféle fátyolpapírt használtam, a zöldet rávarrtam az alapkartonra, a sárgát téptem és ragasztottam. A szőlőfürtöt olyan gyöngyből fűztem, aminek nem a közepén, hanem a tetején van a lyuk. Raffiával kötöztem a levélhez.

A mustos üveg egy hűtőmágnes volt eredetileg.
A feliratot nyomtattam, kivágtam, 3D-s ragasztóval egy parafa poháralátéthez ragasztottam. A béka a színe miatt került a képre.

2 megjegyzés:

Timcso írta...

Imádom! A színeit, a fotót, a kiegészítőket, az ötleteket, mindent!! és a hozzá tartozó történet is nagyon aranyos!:)

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)

Baba írta...

eszméletlen jó ötleteid vannak,azt hiszem sokat fel fogok használni :)