2009. október 2., péntek

A hölgy kissé bogaras....(?)



Simon Says Challenge e heti kihívására készült a kép, téma ZÖLD-PIROS. A címhez csak annyit, hogy volt egy nagyon jó kis francia film is ezzel a címmel. A katicabogarak tulajdonképpen kényszerből kerültek oda, mert a zsinór az istennek nem akart megragadni, a ragasztópisztoly kicsit megszaladt, és a csúnya foltok eltakarása volt a cél.

A zöld karton tegnap még a Lidlben 100 csomag papírzsebkendőt rejtett, abban hoztam haza a bevásárlást.


A háló egy egyszerű hagymaháló, kiszellőztetve, és csomóra kötve.
A nagykatica fémből van, a kicsik fából , és öntapadósak.A piros színű zsinórhoz nagyon olcsón jutottam hozzá, valami festett tengerifűféle, arra gondoltam, hogy átfűzöm vele az ebédlő fonott székeit. Aztán egyszer nedves kézzel nyúltam hozzá, és tiszta piros lettem, így megmaradt a kb 2 kilónyi mennyiség. A zsineg végére olyan gyöngyöt húztam, amit az első Csehszlovákiai utunkról hoztunk magunkkal 1980-ban, kb 3 kilós kiszerelésben , mindenféle méretben és színben, vegyesen. Azóta már egy-két gyerek felnőtt rajta. Szegény gyerekeim nem tudták, miért szorgalmaztam annyira gyerekkorukban a gyönygyfűzést. Hát hogy fogyjon. De szerintem még a dédunokáim is el lesznek látva.

3 megjegyzés:

Rybiooka írta...

I really enjoy your work. It is perfect in every way!

Timcso írta...

Tetszenek ezek az élénk színek és az ötletességed!;) Nagyon szép oldalt készítettél!:)

Köszi, hogy részt veszel a kihívásban!:)

Lorraine A írta...

Oh your work is always so fabulous ! I love to visit your blog and have a lovely browse around :-) Wonderful photos ,, your scrapbooking is brilliant ! :-)

Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
Luv
Lols x