2009. szeptember 30., szerda

Kedves vendégek Szárszón


Augusztus elején Juca és családja a tőlünk két utcára lévő hotelben nyaralt. Természetes volt, hogy megbeszéltünk egy találkát. Nagyon barátságos, kedves embereket ismertünk meg bennük, na és a gyerekek..... három tüneményes, jólnevelt lurkó.
Gyönyörű napsütéses idő volt, de a fürdéshez nem elég meleg, ezért a medencében nem fürödtünk, hanem papírhajókat úsztattunk.
A kép történetét a fotó alá csempészett levélben elmesélem.

Bocsánat, de 2 nap után kicseréltem a főképet, valahogy nem tudtam kibékülni a könnycseppel, jó ötletnek tűnt, de ahogy múltak a napok, besötétedett. A részletfotókat már nem tudom kicserélni.

Lelle kezét könyékig kisollóval kivágtam, hajtogattam egy pici hajót, kettétéptem, és a praclijába illesztettem. A Lidlis karton szélét ragasztóval bekentem, és dekorkavicsot szórtam rá.

A könnycsepp úgy készült, hogy ragasztópisztolyból egy üveglapra cseppentettem, hagytam megszáradni, és utána felragasztottam. A fényképezőgép optikája sajnos csal, mert az eredeti képen ez teljesen átlátszó, és tényleg könnynek néz ki.
A levél össze van hajtogatva, és a kép alá van bedugva.

Itt végre össze lehetett terelni a három lurkót, irtó aranyosak együtt.
Közös kép is készült.
Augusztus végén Hanáékkal is összejött a találkozó. Annyira aranyos pár, és hát Barssal megtetézve különösen imádnivalók. Egyfolytában csak arra gondoltam, milyen jó lehet Hana anyukájának, hogy ilyen tündér-unokája van. Csináltunk egy pár fotót, legjobban az tetszik, ahol körbeölelik a picit, olyan az egész, mint egy nagy "szeretetszendvics"
Megpróbáltam egy hagyományos oldalban is ugyanazt.

2 megjegyzés:

Szunyo írta...

Köszönjük szépen a vendéglátást, igazán jól éreztük magunkat! Valójában ettől az eseménytől eltekintve Lelle is :)) és a végeredmény is nagyon tetszik neki!
Köszönjük az oldalt is, öröm volt megismerkedni Veletek!

Mesi írta...

Klári, gyönyörű és mozgalmas oldalakat csinálsz mostanában! A legjobban a Hanáékról szóló oldalaid tetszenek, mind a hagyományos, mind a digi!!! Nagyon jók lettek ezek az elkapott pillanatok, és igen, ők tényleg fotóra kívánkoznak, olyan szép kis család... nekem is van képem róluk, hihi...
Amelyik oldaladat a kihívásra csináltad, csak linkeld be a vázlatos fórumba, és felteszem, ha neked nem megy.