2009. szeptember 3., csütörtök

Timcso és Tina kihívása

Timcso kávésbögréjének hatására előhalásztam a pincéből ezt a szürke bádogkancsót, amit az egyik lomtalanitásnál a kupac tetején találtam, amikor vittem ki a saját lomomat. Szegény eléggé viharvert volt, ezért egy kis kalapálás után lefestettem halványsárgára. Száradás után úgy éreztem, hogy túl szépre sikerült, ezért nekiestem egy kis smirglivel, majd egy szép rózsás szalvétával dekupázsoltam. Kétszer lekentem még a papirréteget lakkal.
Mivel tartok tőle,hogy nem vízálló, ezért egy nescafés üveget süllyesztettem bele, abba lehet majd tenni a virágot. Most éppen kovászos uborkát készitek, és a fotó kedvéért egy csomag kaprot dugtam bele.
Ez készült Tina "Készíts magadnak valamit"c.kihívására. A natúr fa táblát először fehérre mázoltam, ráfestettem az indákat meg a kis rózsaszin virágokat, aztán túl fehérnek tűnt, úgyhogy a kancsó sárgájával még egy kicsit rámaszatoltam. A feliratot üvegkontúrral készitettem, az ágat, meg a madárkát ragasztópisztollyal rögzitettem. Szárszón, a bejárati ajtó előtt mindig van valami dézsás növény, abban biztos jól fog mutatni.


És a kettő együtt:

4 megjegyzés:

Tina írta...

De jó, mindkettő romantikus-szépséges lett!:-)

Timcso írta...

Wow, gyönyörű lett mindegyik! Ügyes, ötletes, technikás munkák!!

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)

Merika írta...

Klári szuper lett mindkettő, de a kancsó a kedvencem!!!!!

Timi írta...

Nagyon ügyes mindkettő. Nekem a köszöntős a kedvencem, talán azért mert kertbarát is vagyok.... végül is a másik meg azért a
kedvenc mert rózsa rajongó is vagyok:-)
Gratulálok!