2009. szeptember 24., csütörtök

Csak egy lány.




Ezt a képet megint több Challenge blog kihívására készitettem.

1. Simon Says Stamp Challeges-en a feladat varrás volt.
2. A Papertake Weekly oldaláról a vázlatot vettem.
3. A Secret Crafter kihívásának címe: Egy lány (De lehet, hogy félreértettem)

Felhasználtam: csomagolópapírt, kézzel meritett szárazvirágos papírt, lenszalagot, parafa poháralátétet, a hátizsákhoz fekete, bőrszerű kartont, a nyíl egy szétszakadt karkötő darabja. Ezenkívül varrtam, téptem, tintáztam.

A lányom hóna alatti papírtekercsen van a komment.


Ez a papírtekercs szövege.

8 megjegyzés:

Timcso írta...

Ó Klári, mindig meglepsz az ötleteiddel! Nagyon kedves oldal, sok-sok szeretettel!

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)

Dawny P írta...

This is fabulous :) And a great take on the sketch as well - love it. Thank you for joining us at PTW, hugs, Dawny xxx

Cathy írta...

Great card and a fab take on the girly theme.
Thank you for joining in the SCSC this week.
Cathy xx

email: Steph@SimonSaysStamp.com írta...

Very cool!! I love all the layering and different textures going on in this page!

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!

<3,
Steph

Kath Stewart írta...

gorgeous card for the sketch klari...thanks for joining in the fun this week at PTW...hugs kath xxxx (GDT)

Lorraine A írta...

Oh this is fabulous ! The photo is lovely and I love the way you 3D'd it ! Love the stitching too :-)

Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
Luv
Lols x x

Janka írta...

Nagyon klassz lett a lapod! Annyira ötletes!

debby4000 írta...

fabulous layout, love the photo and the stitching is the perfect finish.
luv
Debby