2009. szeptember 11., péntek

Fekete-fehér

Timcsóca kihívása arról szólt, hogy csak fehér és fekete színeket használjunk.
Volt egy szép esküvői fotóm, amit újrahivattam, kicsit megreszeltem, öregitettem.
Volt egy szép, fekete struktúrázott, barázdált fekete kartonom.
Volt egy szép, horgolt kisteritőm, amit Krétán a piacon 12 db-os csomagban 1 euróért vettünk.
A gyöngy egy karácsonyi girland, a fehér virág egy szétszedett margaréta. Ennyi.

Gondoltam, hogy egy kicsit túlteljesitem a tervet, és egy modernebb változatot is készítettem, azúttal Dóri megdolgozott portréjával. És amikor észrevettem, hogy a kiválasztott zebracsikos papir egyik mintája pont a karja folytatása, hát bejött a "hoppá" érzés!

3 megjegyzés:

Timcso írta...

Mindkettő fantasztikus alkotás!Az elsőnél gyönyörűek a kiegészítők és a fotó is, a csipketerítő ááááááááááá! csudiszép! A másodiknál nagyon mutatós, hogy a kéz folytatódik a papíron!és a fotó is klassz!

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)

Ui: légyszi, írj egy hozzászólást a blogomon a kihíváshoz, nehogy kihagyjalak véletlenül a sorsolásból( természetesen a két alkotás duplán számít)Köszönöm!:)

Eszter(beszteri) írta...

Fantasztikusak! Mindkettő nagyon tetszik! :)

Monika/Buzsy írta...

Nagyon jol neznek ki! Nagyon tetszik a feket es feher egyutt... az a horgolt kis terito jol mutat a kep mogott...