2009. szeptember 22., kedd

Ősz


Úgy belejöttem a kihívásos blogok tanulmányozásába, hogy most megpróbálok egy képet négy kihívásra is elsózni. Hátha sikerül.

1. A Creativ Inspirations Challenge oldaláról a vázlatot vettem.

2. A Stamp With Fun témája az ŐSZ

3. A Roses on Paper varrást kért.

4. A Stamp Something-en pedig a kedvenc színemet, vagy papíromat kellett megjeleniteni. (Ezeket az őszi színeket szeretem a legjobban)

Felhasználtam: hullámkartont, csomagolópapirt, sárga kartont, len-szalagot, papírvirágot, a fotóra sárga vékony papirból ragasztgattam a leveleket. Ezen kívül égettem, csiszoltam, tépkedtem.
A kis boritékban van a komment a fotó dátumával.


5 megjegyzés:

Timcso írta...

Jaj de szép!! Ha jól emlékszem ez a fotó volt az avatarod valamikor a scrap.hu-n, ugye?
Gyönyörű maga a kép is és az oldal is! Nagyon szépek a színek és Gratulálok, hogy 4 kihívásban is sikerült részt venned vele!:)

LOUISE írta...

Super creation Klari, love the lovely rich colours, and the little sunflowers are great. Thanks for joining us on Creative Inspirations Challenge. Louise x

Monika/Buzsy írta...

Nagyon szep! Tetszenek a szinek, a viragok... minden...

cheryl írta...

super rich colours in this love the flowers too thanks for joining us this week at craetive inspirations love cheryl xxxxx

Erin... írta...

beautiful!! what wonderful colors! Thanks for playing along at Stamp Something!