2009. szeptember 8., kedd

Fogyó-hízó-kúra

Csatlakoztam egy fogyi-klubhoz, melyet 2 scraptársam inditott egy hete. Egymást támogatjuk ötletekkel, eredményekkel, a csodálatos, egészséges és karcsú jövő előrevetitésével. És természetesen a kudarcokat, bűnözéseket sem szabad eltitkolni.
A lenti képen az én mérlegelésem látható. Mikkával együtt végezzük. Ennek oka, hogy kb fél éve ő elkezdett válogatni, az addigi kedvenc ételeit nem ette, bármi újjal próbálkoztunk, semmi eredmény, 6 kilóról 4-re fogyott. Arra gondoltunk, hogy már öreg, kevesebbel is beéri. De amikor már érezhető volt a súlyvesztesége Eszter (Gergő fiam párja, aki állatorvos) bevitte a klinikára, csinált egy teljes kivizsgálást, kiderült, hogy kórosan sovány, csak a nagy szőre miatt nem volt feltűnő. Sajnos a mája, meg a veséje sem a régi már. (15 éves múlt) A fogköveit is leszedte, hátha az is gátolja a rágásban. A különböző gyógyszerek, cseppek mellett csak különleges , diétás táppal szabad etetni . Az első napokban szinte semmit nem evett, 1-2 dkg tápot, a tenyeremből, aztán szép lassan emelkedett az adag.

Úgyhogy most együtt mérjük magunkat. Múlt hétfőn 88 kg volt az összsúlyunk, ebből Mikka 4, a többi én. A mai mérlegelés 87,7 kg. El voltam keseredve, hogy csak 30 deka az eredmény, de amikor külön mértem magam, kiderült, hogy Mikka 20 dekát hízott (juhéééé) én pedig 60 dekát fogytam (nem annyira juhé)


4 megjegyzés:

Kata írta...

Sok sikert a hízás-fogyáshoz! Nagyon kedves ötlet a közös méredzketés :)

Timcso írta...

Sok sikert kívánok én is!!:)

Ányi írta...

Nem kell annyira elkeseredni, szerintem a 60 dkg is naon jó eredmény! Gondolj arra, hogy felmenni sem 1-2 nap alatt mentek fel a kilók, így leadni őket kb (minimum) ugyanannyi lesz.
És nem is látszik rajtad a nyolcvaniksz kiló!

csuti írta...

További sok sikert kívánok neked!