2009. szeptember 14., hétfő

GO


Ezen a héten a Simon Says Challenge oldalán a téma a KELET volt. Megpróbáltam egy kicsit a játékosabb oldaláról megfogni. Régebben előszeretettel játszottuk a gyerekekkel a GO nevű játékot, aztán egyre fogytak a kavicsok, meg a gyerekek is mással kezdtek játszani.
Valahol a neten találtam ezt a japán fametszetet, és beugrott, hogy ezt kéne megcsinálni.Készítettem egy go-táblát kartonból, filctollal megrajzoltam a hálóját, a kavicsokat kartonból vágtam ki. A bal alsó kavicson a játék japán neve van (köszönöm Hana!) A kép köré vékony bambusz szálakból ragasztottam keretet.



3 megjegyzés:

Timcso írta...

Hát én csak ámulok az ötleteiden! Szuper lett ez is!Gyönyörű a kép, a kedvenceim a kavicsok!

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)

Timcso és a DT

Eszter(beszteri) írta...

Klári! Ez is fantasztikus lett! Annyira ötletes, és annyira szép a kivitelezése is! Le a kalappal. :) És most megyek emilt írni neked...

Lorraine A írta...

Oh this is beautiful ! The image and colours you used are gorgeous and the papers and embellishments are just perfect :-)

Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
Luv
Lols x x