2009. szeptember 4., péntek

Retus

A Cewe e-heti kihívásának témája a portré. Krissz egy nagyon szép modell lány fotóján mutatta be feladatot. Hát egy szép lány, meg egy gyönyörű kisgyerek portréját nem nagy kunszt retusálni, de próbáljatok meg egy 6X-es fejből 4X-est csinálni. Na jó, ez túlzás, de 5X-est talán sikerült. Ezt a fotót 3 éve csináltam tükörből úgy, hogy oldalt kitartottam a gépet. Hálás vagyok Krissznek, hogy most lelkiismeretfurdalás nélkül fiatalíthattam meg egy kicsit magamat. (A készlet mh51-65)
Gyerekeim évek óta nyúznak, hogy tanuljam már meg a photoshop-ot. Én esküszöm igyekszem, de amikor a sok réteg között nem találom a képet amivel dolgozom, és mindig rossz rétegre kattintok, és a végén egy hatalmas káosz van előttem, na akkor kikapcs. és jön a jó öreg Corel. Ezt a képet sima, és effekt V ecsettel korrigáltam.
Itt egy kis összehasonlítás. Ilyen volt, ilyen lett:
Egyébként ezt a konyharetust a munkám során is használom. Imádnak hozzám járni a pattanásos kamaszok igazolványképet készíttetni, mert mindíg megkérdezem, hogy retusálhatom-e a fejüket. Borzasztó hálásak érte, általában elmentem a fotókat, van aki még évek után a régi képét kéri újra. Ugyanígy hiúbb hölgyek kozmetikázása sem gond.


Így készült a fotó. A hálószoba ablakkilincsére egy keret nélküli tükröt akasztottam, fény szemből jött, gép jobbkézben, szem a tükörben lévő gép objektivjébe néz.

4 megjegyzés:

Noncsi írta...

Nagyon klassz oldalt készítettél. Tetszik a fotó rólad(az eredeti is) és az oldal színei.:)

ilgya írta...

Klári! Ez fantasztikus lett!!!

Eszter(beszteri) írta...

Már az sb-n is írtam, hogy gyönyörű! Mondom én, hogy csak egy hét bezártság kellene a ps-sel... :) Nagyon ügyes vagy!

Katica írta...

Hűűű Klári!!!!
Nagyon klassz lett.Tök ügyes vagy:-D